Wednesday 21 December 2011

Welcome back!

Assalamulaikum!

 Hello my ugly blogg! Memang dah bersawang gila warkah aku nie haa.. Amaklum lah, dah lama tak online.. Macam mana nak online, internet tak da.. Bapak aku malas nak bayar.. Sengsara lah aku tak dapat nk online.. Mati kutu weyh tanpa INTERNET!!! Huhuhu.... :'( Apa-apa pn, I'm back! Aku dapat online..But now, i'm use a new line.. Say bye-bye to P1 Wimax and say welcome to the house Unifi ! :D Area rumah aku nie, rumah aku la yang pertama pakai Unifi.. Coz line nie baru je masuk sini.. Sape yg pakai P1 tu, cepat2 lah tukar Unifi..Laju, pn laju..Dapat tgk bnyak channel Oversea, HD pulak tuh.. Macam astro gak tapi Unifi image lagi cun lah..Okey, stop talking about Unifi.. I'm not their promoter.. Hahaha! Tapi macam ada gaya kan.. Choiyy!

 Okey, let talk about school holiday.. DISASTER HOLIDAY! Why I'm saying that?? Huhh.. I'm not going anywhere and I can't go anywhere!! Shitt... Kenapa mak?! Kenpa sya tak boleh kluar? Apa salah ku?? HUaargh..! Tapi... Keadaan itu telah diselamatkan oleh Pakngah aku... Alhamdulillah.. Pakngah, makngah and tok datang KL coz ada kenduri kat Sendayan..Katanya, yang kahwin nie makngah aku, sedara jauh la.. Jumpa pn skali skala.. So, x kenal lah.. Kat kenduri tu, aku tolong Makngah aku (bkn yg kahwin nie) siapkan pengantin laki and perempuan..In the same day, saturday night.. Kami pergi i-City, Shah Alam.. Wow! Beza gila drp mula2 aku pergi i-City.. So much improvement.. Nak share gambar, x bawak camera pulak.. So, tnggu la cousin aku upload..Ada masa, aku share k.. Then, the next day..Sunday.. We goes to Putrajaya to pick up my cousin there and go to the Alamanda and around the Putrajaya.. Suprising me, shitt! Kisah nya sama lah macam kat i-City.. Last aku pergi Putrajaya masa aku umur 7 or 8 tahun.. Lama gila,kan?! Sampai je, Ya Allah.. Banyak nya bangunan kat situ.. Jadi jakun sekejap.. Masa tu aku rasa, I'M PROUD TO BE MALAYSIAN ! AND I'M PROUD LIVE IN THIS COUNTRY! Tiba2 semangat patriotik pulak time tu kan.. Hahaha! Okey, kitaorg cari Alamanda.. Pusing punya pusing smpai nk dekat satu jam.. Tak jumpa! Hack! Bangunan dah bnyak, jalan pn bnyak.. Presint ini lah, presint itu lah.. Signboard Alamanda xda satu pon! Pening kepala.. After an hour..Alhamdulliha jumpa gak selepas tanya 5 orang arah ke Alamanda.. Lepas jalan kat Alamanda.. Excited gila! First time naik Cruise Boat.. Ronda-ronda naik boat..Pusing satu tasik.. Lepas tu , mula aku aku mabuk.. Hahaha! Best gila..! Okey, aku nak post bnda lain pulak.. See the next post k.. And I will share the photos k.. Choww!

No comments: