Monday 18 July 2011

Kenapa ye..?

Assalamaualaikum..

Hurm.. This is bad.. very bad.. Kenapa awak lain in a few days nie? I'm trying my hard to make you happy, laugh, and smilling everyday with me.. Tapi, dengan orang lain awak boleh je semua tu.. Kenapa dengan saya x ye? "Apa salah aku sbenarnya? Apa kurang nya aku nie? Aku mmg x sempurna tp aku x ckup baik ke ntuk kau?" These questions in my mind.. Almost setiap hari lah.. I always be positive.. Tak nak fikir bukan2, tp tu la yg selalu m'ganggu.. Saya tak faham, dengan orang lain awak okey2 je, tapi dgn saya awak lain je.. Nak gelak tu, ade la jugak.. Tapi jarang skali la.. Awak.. Saya dah cuba berubah ntuk jadi yg t'baik ntuk awak!! Kenapa awak tak pandang usaha saya? KENAPA?? KENAPA?? KENAPA?? Saya SEDIH sangat.. Kecik hati saya.. Apa lagi saya perlu buat kat awak supaya awak pandang SAYA SAHAJA?! I love you so much dear.. Please listen to me.. 






* Sorry my words baku sangat.. :(

2 comments:

Anonymous said...

baguslah... awak rase je macam itu tapi awak masih gagal dalam menunaikan setiap perjanjian awak dengan dia... itu yang dia paling tak suka... dia seorang yang pegang pada janji dan setiap kata-katanya... awak fikirlah kenapa dia masih jujur pada awak yang dia couple lain? dia buat macam ini sebab dia nak awak cemburu! dia nak awak tunjukan perasan awak yang marah,yang sedih dan yang sakit hati! bukan awak simpan je! dia rasa macam dia tengah couple dengan patung sebab awak tak tunjuk sebarang tindak balas pada dia! tapi dalam blog ni,awak lepas saje! asal eh? susah ke nak jujur pada dia yang awak sangat sakit hati dekat dia! dia memang nak awk sakit hati sebab dia nak tengok sejauh mana kasihnya awak pada dia!

Princess ♔ said...

humang aih . sabaq naa . :D