Monday 11 July 2011

Who's true Who's false?

Assalamualaikum ,

This is my 1st post.. Urm, first post cter x best lak.. It's okey rite? Bermula la cerita apbila sahabat aku dr klas yg b'lainan merisik berita mengatakan buah hati aku couple dgn ASA, yg sma klas dgn sahabat aku nie.. Minah nie 'bff' aku masa tadika.. Mula nya aku just ignore it, but she said she have a proof.. But my lover denied it.. Dia ckp dorang (sahabat n the geng) sume fitnah jer.. Bnda nie jd smpai buah hati aku and dorang kutuk sesama sndri kat Fb.. Almost everyday sahabat and the geng cter psl ape yg ASA text dgn buah hati aku.. And dah bnyak kali buah hati aku explain kat aku and almost everyday gak la we were fighting.. Aku dah start bengong time tu , mana yg btol? Kekasih atau Kawan? Cerita punya cerita... Akhir nya sampailah kemuncak nya (maybe) , iaitu pd hari nie pkul 1.30 p.m .. ASA and the geng ckp nk jmpa aku n buah hati aku lps balik.. Fine, no problem for me.. Smpai je, dorang lak lengahkn masa.. Bikin panas saja.. Pot pet punya pot pet, dorang pon tnjuk bukti msg tu.. Aku baca dgn penuh rasa sedih , tp aku ketepi kan perasaan tu.. Buah hati aku pon explain.. Yeah, all what his explain to me that i already knew.. He had told me before, but i don't trust it.. But, dorang still x puas hati lg dgn buah hati aku.. Hurm.. Masalah betul la.. So, bnda nie terhurai macam tu lah.. Agk nye ape la akan jd lepas nie?

No comments: