Sunday 14 August 2011

Macam-macam Adoo..

Assalamualaikum..


Haiya!! Manyak lindu mao atastarikh wa punya warkah!! Ini hari, wa suda terlebihmalam mao conteng manyak celita dlm ini warkah.. Macam2 ada ma.. Hahaha.. Lidah nie tiba2 kontot macam aku plak.. Back to real! Bahasa Jiwa Bangsa! Ececeh.. Semangat pulak e-mon nie..

Okeyy, kita mulakan dengan begining(bukan sama je ke).. 3 Ogos - 7 Ogos merupakan hari bahagia dan hari sengsara bagi aku.. Why? Because I got a fever, flue and KERETA KODOK.. Apa aku merepek kereta kodok? Nanti ceq habaq na.. Apa yg bahagianya? Bahagia la tak pergi skolah! HaHaHaHa!! <- Nak lawa2 jer..) Dalam seminggu hari persekolahan, sekali je aku pergi skolah.. Best.. Minggu pertama puasa, aku dok rehat kat rumah.. Tapi bnyak yg x best nya lah.. Faham2 la orang demam kn.. Kejap2 batuk, dah dapat batuk tu x nak stop pulak.. Adoyaii.. TERSEKSA!! Nak distory-mory kan.. Aku sakit tekak, one day tu aku lost terus suara aku after on call dgn buchuk.. Aku gelak lah, what the cute sound? Hahaha.. Comel lak bunyi aku gelak bila x da suara ni.. Buchuk ckp suara aku mcm kereta kodok tak ckup minyak.. Tak patut? Patut patut.. Yg tak patut nya, my LOVELY SIS call aku semata-mata nak dengar suara kereta kodok aku je.. Haish! Saboo  je la eh.. Ump, the next story.. Nanti-nanti lah.. Loading plak aku hari nie.. Haahaa.. Sorry sorry :)

No comments: