Friday 19 August 2011

One Litre of Tears |_|

Assalamualaikum..


Yo.. Atcually, aku tak ada benda nak cakap hari nie.. But, I wanna share something interesting with you all.. For me, it most interesting lah.. Bagi yg tak bape minat or mmg x minat, I'M SORRY (dgn penuh gaya amir RJ).. Aku suka sangat drama korea nie.. Well, aku bukan lah PEMINAT GILA BABI dgn korea nie.. Tapi ini lah drama korea pertama yg aku tgk and mengalirkan air mata.. This drama it's not more to loving couple, tapi ia tentang kesengsaraan seorang wanita yg menghidapi penyakit ape jadah tah nama pnyakit tu.. Hehehe.. Touching sangat cerita nie.. Aku suka sangat cerita nie sebab banyak moral values.. Nak tau, pandai2 lah tgk sendiri yek.. Kat bawah nie, antara part yang aku suka.. Asyik jugak lah dengar choir nie.. Lagu yg korang tengah dengar nie adalah lagu asal.. Hope you enjoy it.. (^_^)v

No comments: