Monday 10 October 2011

End of the PMR.. Begin the seperating..

Assalamualaikum..

Wah! Abes jugak PMR, akhirnya.. Alhamdulillah.. Siap je paper KHB tadi, member aku semua keluar.. Aku pun keluar la.. Dekat luar skolah, budak laki semua main tepung.. Yang perempuan lari2, x nak comot la konon.. Termasuklah aku.. Hahaha! Tepung dah habis, boleh pulak dorang g beli tepung lagi.. Bukan tepung jer, dengan telur ayam skali.. Haish.. Dah boleh buat kek la.. Sengal, PMR je yg habis.. SPM belum lagi bro.. Jangan nk syok sgt la kn.. Hahaha! Aku tengok keadaan macam dah reda je, budak laki semua mcam dah stop main.. Aku and kwn aku duduk mcm xda pape la.. Suddenly, Eimin came to me and called my name with lovely tones, "TISYA..~"
POMM! Jadi la putih.. Suck!! Nasib baik Emran pndai amk hati.. Jadi lah sporting.. Btw, it is the sweet memories... Aku lega PMR dah habis, tapi ada perkara yg buat aku x lega bila PMR dah habis.. PMR dah habis, mkna nya x lama lagi aka terpisah jauh lah aku dengan buah hati aku.. He will continue studying at Arau.. Jauh kott.. Aku boleh je bertahan tanpa die dekat dgn aku.. Cuma die yg aku risau kan sgt.. Aku takut sangat bila dah berjauhan, die cepat berubah hati.. Dengan macam2 benda dah berlaku selama aku dgn die smpai la skg, buat aku x yakin bila die kat sana nanti.. Bukan x percaya kan die tapi.. Faham2 la lelaki.. Aku bukan ada kat depan mata die nanti, perempuan yg ada kat depan mata die.. Macam2 boleh jadi kan.. Dah la die TERlebih mesra dgn perempuan.. Ada je perempuan cun, mula la nk gedik kenal.. Aku takut akan kehilangan die.. I LOVE HIM SO MUCH... <3 :')

No comments: