Thursday 27 October 2011

Happy day with you, Thanks a lot sayang :)

Assalamualaikum..

Hye! Aku nak post warkah nie semalam tapi ada msalah teknikal pulak.. Tambah pulak aku penat sgt.. Rasa mcm dah lumpuh je malam tadi.. Ahaha! First of all, thanks kak coz teman sya kuar.. And terima kasih bie coz sudi keluar dengan bby and buat bby happy semalam.. Semalam aku date and hang out with hubby, sister and her friend, abg faiz.. Aku g tengok cinema Paranormal Activity 3 kat Pavillion.. Aku rasa agak berpuas hati dan agak menyesal juga lah.. Berpuas hati sebab aku dapat juga tengok cerita yg aku nak tengok.. And.. Ada lah! Hahaha! Menyesal pulak sebab cerita tu boleh tahan la.. Tak seram sangat tapi bnyak action yg mengejutkan.. Ending die pulak x menarik langusng.. Cerita sekejap sgt pulak tu.. Adoyai.. Tak pe lah.. Janji dapat tgk kn.. Then pergi Time Square pulak.. Sja nak cuci mata.. Masa tu jugak lah aku rasa nak muntah lak.. Maybe hidu bnyk sgt asap rokok and kenderaan.. Hurg~ Udara tercemar betul.. Pening and nak muntah punya pasal, aku terlupa yg aku bawak camera.. So, no one picture.. Sedih kott.. Sorry la xda gambar nak share.. Uhuhu.. Enough till here k.. Thanks sayang :) Adiiooss

1 comment:

zuhreen muhamad said...

adalah tuh , lain macem