Thursday 20 October 2011

~ Just For Zaitul Qamar ~

Assalamualaikum

Dear blogger, hari aku nak cerita tentang kisah sahabat ku yg tersayang.. NORZAITUL QAMAR nama diberi.. Kisah nya bermula petang smalam ketika hujan sedang lebat mencurah membasahi muka bumi.. Wahh! Dramatis gitu.. Haha! Kami (the Volleyball team) , duduk la lepak kat garaj skolah.. Si Eton ni (Zaitul Qamar) tiba-tiba dengan terkinja-kinja nya datang kat aku.. Aku terkejut la.. Soalan aku, "apa hal la dengan minah nie?? serupe nate berok doh.." Then die pon berbisik la kat telinga aku.. Die kata die mcm familiar dgn lagu and lirik lagu yg baru die bluetooth dari phone boyfriend die, member aku gak, IZZAT ASHRAF.. Aku pun dengar la.. Sounds like interesting.. Aku pun tarik la Eton jauh sikit dari diorang.. Then, die story-mory la kat aku.. Izzat ada cipta satu lagu and lirik untuk Eton, khas untuk Eton.. Izzat penah nyanyikan lagu tu kat Eton.. Izzat ckp nak suruh uncle die (Awie Wings) nyanyi lagu tu.. Entah kata x jadi pulak.. Eton x kesah la.. Tiba2 smalam die terjumpa lagu tu kat phone Izzat.. Lagu and lirik sebijik sangat dengan lirik ciptaan Izzat, dinyanyikan oleh Awie Wings.. Cuma ada tambah satu rangkap je.. Untunglah kan.. Haha! Eton menangis kat bahu aku sebab terharu sangat dgn apa yg Izzat dah buat.. Aku pun nasihat la sikit kat Eton supaya jangan sia-siakan Izzat dan hargailah die seadanya.. Atcually, I wanna cry that time too coz I think it was so romantic moment.. But for what I cry.. Hahaha! Balik je, aku teros cari lagu tu kat internet, download and menyanyi.. Serius aku cakap lagu tu memang indah.. Dan aku tak sangka kawan aku sendiri yg cipta lag tu.. HEBAT sangat! Aku rasa lagu tak pernah lagi dimainkan di corong radio.. Kalau lah lagu nie TERkeluar kat radio, aku doakan lagu nie jadi HITS la..! Hahaha! You are so lucky Zaitul Qamar..

*Aku nak share lagu tu kat sini, tapi tak dibenarkan oleh seseorang. So Sorry :(

7 comments:

Princess ♔ said...

hey dude . asyraf lha not ashraf . :D love thiss xD tenkiuu yahh .

T-sya said...

eh,suka atilar nk ejacmne pon.. ahaha! ur welcome dear :D

shazlina said...

Ha ! Betol lah sayang , betol pe aku agak hari tu , HEEE :) UNTUNG LAH si eton :)

T-sya said...

eh! makcik nie.. hahaha! untung kan die.. :)

Princess ♔ said...

haa ? kau agk pe syaz ? aku tk tawu menahu pun kau ade :D

NaniePeace said...

aq nak jugakk cm kau eton :')
tp org yg aq syg laa , bkn izzat . hehehe

Princess ♔ said...

hahaha :D no comment =="