Tuesday 8 November 2011

I'll gonna MISS You, Hasreen Hazwan


Assalamualaikum..

Hello, My Supernatural Life's stalker.. Ini lah saat paling sukar bagi.. Tinggal bape hari je lagi.. Ump, 16 November 2011, Rabu.. Tarikh yg menggerunni aku.. Hari pergi nya orang yg aku cintai meneruskan perjalanan hidupnya untuk menimba ilmu.. Ececeh! Dramatis gitu ayat aku.. Hahaha! Okey, serius aku sedih nie.. Darling aku nak pergi jauh dah.. Dalam Malaysia mmg la still dekat lagi, tapi dia jauh dari mata aku buat masa yg agak lama.. And at the same time, I'm happy for him too.. Sebab.. Yelah, dia pergi bkn untuk tinggal kn aku, tapi untk belajar.. Tu kn benda yg baik..

♂ Ini untuk awak, Muhammad Hasreen Hazwan.. Puteri Batrisya Nur adalah milik awak.. Dia akan setia dan tetap setia menunggu awak dan mendampingi awak selagi awak menyetiai dia.. Cinta dia terhadap awak tak akan pernah berhenti selagi awak tidak berhenti menyintai dia.. Kasih dia terhadap awak tidak akan pernah putus selagi awak tidak memutuskan untuk mengasihi dia.. Dia akan terus mempercayai diri awak selagi awak mempercaiyai diri dia..Dia akan sentiasa menjadi milik awak selagi awak ingin dia memiliki awak..
P/S: Saya ikhlas cintakan awak


*Sedang aku update warkah nie, boleh pulak lagu Saat Ku Jauh by KOTAK keluar.. So, lagu tu jadi theme post nie..
♫ akupun mengerti dirimu menanti
sentuhan belaiku dahaga cintamu
akupun berharap rindu ini
bukan sebatas kata-kata
untuk menggantikan diriku
di saat ku jauh

Source: http://liriklaguindonesia.net/kotak-saat-ku-jauh.htm#ixzz1d6F9O49R

No comments: