Sunday 20 November 2011

Senyum Tak Berhenti =D

Assalamualaikum...

Hello stalkers =D Hari ni aku agak happy! Malam tadi buah hati aku call.. 6 hari aku tak dengar suara die.. Sumpah aku tak tipu aku rindu gila nak dengar suara die! Aku rasa macam nak menangis je bila dapat dengar suara die! Allah je la yang tau betapa rindu nya aku kat die.. Lepas je die call, aku nak ttidor pon x berhenti senyum.. Happy gila! Aku berdoa pada Allah semoga hubungan kami kekal ke akhir haayat.. Dan tabah kan hati kami supaya kami dapat setia menunggu antara satu sama lain dan menempuh segala dugaan yang mendatang bersama-sama.. Amiiin :') For my love, I'll be waiting for you as long as you waiting for me too.. My love towards you is never change till the end of the world.. I MISS YOU <3

Me with him. The last day we spent time at school. Si Sepet nak jadi Si Bulat! Hahaha! Tak berhenti gelak, thats why gambar nie blur =D MISS YOU!

No comments: