Friday 18 November 2011

.... Over night... KOt...

Assalamualaikum..

Ohoks! Berhabuk warkah aku nie.. Kesian die.. Hurmm , lama jugak aku tak update kan.. Okey, look at the time.. It 3 o'clock in the morning.. Why must I update right now? Gila ke? Hahaha! No lah.. Aku x boleh nak lelap kan mata nie haa.. Dah lama gila tak update nie, bila dapat update macam2 la aku nak coret kan.. Okey, aku mula kan dgn cerita kawan aku.. Fana Fadzil, my honey.. 11 Nov 2011 or 11/11/11 , me and my friends visited fana's dad at Ampang Puteri.. Memandangkan kami semua belum lunch and dah lama tak jumpa fana, pergi la makan dlu sblom jumpa bapak die.. It was fun, terubat gila rindu aku kat fana.. After that, baru la kitorg pegi jumpa bapak fana.. Sampai je kat room bapak die, her dad was sleeping.. So, sesi pengambaran pun bermula la.. Ahaha! Then, lepas lawat bapak fana, aku and meran balik dulu.. And the others going to shisha-ing.. I can't go home late and I can't shisha.. So, this is the story having fun with fana..
Emran Salleh a.k.a Bob Marley , he the only boy that joint girls in that day

She is Fana Fadzil. She the only one so hugry. Haha!

My girls <3 Muahx!

Us with Uncle Fadzil. You are so rock, uncle :)

Before back, lepak-ing for a while.. Chill lex =D

Shaz, Me, Iis, Zuhreen (my pretty awesome makcik)

Atcually banyak lagi aku nak  update.. But I stop till now coz I sleepy right now.. I will continue it.. Chiow!! >.<

No comments: